petak, 15. prosinca 2017.

Moji snovi

Ja kada odrastem htio bi postati nogometaš. Htio bih postati nogometaš zato što volim nogomet. Ako bi taj plan otpao rado bih bio atletičar to jest sprinter, trčao bih na 100m. Što se tiče nogometa moj uror je Lionel Messi zato što je najbloji igrač svijeta i zato što igra za moj najdraži klub Barcelonu.
Što se tiče atletike moj uzor je Usain Bolt. On je oborio mnogo olimpiskijh i svjetskih rekorda i sada je u mirovini. Ako ništa od tih slavnih poslova samo nebi htio biti neki rob makar tesko vjerovatno.
http://opusteno.rs/slike/2013/05/smesne-slike-18498/posao-snova.jpgŠto se uredskih poslova  tiče lijepo je to samo sijediti u uredu ali za mene je to malo predosadno. Ja bi htio posao na kojem neču samo  sijediti nego ču nešto raditi i neče mi biti dosadno. Ja se iskreno nadam da ču imati dobar i zabavan posao.

Nema komentara:

Objavi komentar